"New MARINA Memorandum"

Archie
Sir, tinood to nga naa kunoy bag ong memo sa marina nga ang i honor na lang nila nga 1 yr cadetship kay ang sa international na lamg nya diris domestic kay 36 mos na dapat?

Re: "New MARINA Memorandum"

UCMETC ShipboardtrainingOffice
Administrator
Yes but for those who will be taking the new curriculim for SY 2020-20WW ONLY
C/M Robert M. Maluya, Ph.D.
Shipboard Training Officer
University of Cebu - METC
Tel. No. Direct +63 32 2620557
            Trunk  +63 32 2628888 local 101

Re: "New MARINA Memorandum"

UCMETC ShipboardtrainingOffice
Administrator
If madayon YES, but only for those who will be taking the new curriculum. for SY 2020-2021 nga mag pa BS sa year 2024
Tel. No. Direct +63 32 2620557
            Trunk  +63 32 2628888 local 101

Re: "New MARINA Memorandum"

UCMETC OBT Supervisor
Yes but for those who will be taking the new curriculum for SY 2020-2021 ONLY.

Re: "New MARINA Memorandum"

Karl
Hello Sir good evening!

Naa lang unta ko gusto confirm sir bahin sa bago Na regulation sa MARINA.

Natapos na nako ako apprenticeship sir sa interisland atong September 2016. Nya nag file sad ko dayon ato sa STO para mag pa BS. Pero wala ko natapos jud ug process Sir Kay wala man ko pambayad ato. ₱27,400.00 to ang bayranan nako ato Pero nag down lamang ko ug 500 sa registrar. Akong na submit ako crew list if ship's particular sa STO sir. Pero wala nako nidayon kay kulang man ako pambayad.

Karon sir onboard ko. International vessel nya sa September pa daw ko Maka disembark puhon. Ug plano nako I tiwas Pag process sa BS karon Pag makauli ko.

Ako pangutana sir kung ma honor ba to ako Pag paenroll sa atong 2016? Dili naba ko maapil sa 36months Sir?

Paabot ko inyo tubag sir.
Daghang salamat.
GOD BLESS.

Re: "New MARINA Memorandum"

Mark
Sir good morning. Nakanaog nako last month sa 12mos apprenticeship sa interisland sir pero wala pa na enroll ang akoang barko dihas UC. Ma acknowledge ba gihapon ni sir bisan naa nay bag ong curriculum ang marina? Og ako ning i enroll? Salamat sir and more power.
leo

Re: "New MARINA Memorandum"

leo
O ma honor raman japon to imong ge enroll
leo

Re: "New MARINA Memorandum"

leo
yes